tiistai 10. syyskuuta 2013
Vaihteeksi pelkkää tekstiä, kuulumisista, tekemisistäni ja purkautumista.

Heräsin aikaisin tiistai aamuna, ihan vaan sen takia ettei minulla toiminut puhelin, joka olisi herättänyt minut aamulla. Olli lähti töihin klo 8 joten olin kotonakin hereillä siihen aikaan. Heti klo 9 kohti DNA liikettä, jossa selvittivät miksi puhelin ei toiminut, ja onneksi ratkesi 5 minuutissa. (Ongelma siis se ettei antanut syöttää PUK-koodia, kuulemma yleinen järjestelmävirhe, tai jotain).
Oli tosi lähellä etten ottanut Iphone 4 S 16 GB puhelinta matkaan kytkyllä... mutta sinne se vielä jäi. Jospa saisin rahaa synttäreiksi niin ostan sen itselleni. :) Tosin 8GB:kin riittää.

Sitten klo 10 kohti katastusasemaa auto katastettavaksi. No, hylätty. Jälkitarkastus 10.10... voi luoja. Tietää rahanmenoa.
Nyt kotona.. ja alkoi ahdistus. Minulle tuli yksi turha lasku, joka pitää selvittää. Huoh. Nyt iskee väsymyskin tässä sohvalla istuskellessa. Klo 14 pitäisi mennä jatkamaan vaunujen metallien hiomista, ja saada ne suht hyvään malliin ennen kuin lähden Turkuun 12.9... TURKUUN!!!

Olen ihan innoissani tuosta reissusta. Lähden siis Turkuun yli viikoksi ja jatkan matkaani Tampreelle Elisen luokse. Olen siellä viikonlopun ja 22.päivä tulen takaisin Varkauteen. Ihanaa päästä pois Varkaudesta ja kaikesta vastuusta... toivottavasti en tule kipeäksi matkan aikana, niinkuin usein niin käykin kun odottaa jotain "lomaa" niin innolla että tulee sit kipeeksi. Sinkkiä olen vetänyt nämä viime päivät, joka siis vahvistaa vastustuskykyä. 

Voi vaunut. Meinaa kyllä väsymys ja ahdistus aiheuttaa mulle ylimääräistä stressiä ja huolta. Ja ylimääräisiä sydämentykytyksiä. Not good?
Onks pakko? On. Tämmöstä se välillä on. Ei voi mitään. Kyllä se illalla taas mieli paranee, meinasin ehkä mennä HotJoogaPilatekseen ja vuokrata taas elokuvan. Ja pestä pyykkiä ja suunnitella mitä tarviin viikon reissuun mukaan. Ja uusi matkalaukku ois ostettava, sellainen missä olis ne jokasuuntaan pyörivät renkaat! Ostin ensimmäinen matkalaukun Saksasta, jonka sai ottaa lentokoneeseen mukaan (koska kaikki matkatavarat eivät mahtuneet siihen matkalaukkuun jolla olin Suomesta lähtenyt, Hups...) ja oon ollu tyytyväinen. Niin kätevän kokoinen. On palvellut minua siitä asti, mutta renkaat ovat jo niin kuluneet ettei ne pyöri. Ja ei, en voi vaihtaa renkaita, ei löydy.

Suunnittelimme Ollin kanssa, että menemme Tukholmaan lokakuussa, sitäkin reissua varten uusi matkalaukku ois hyvä ostos. Mummo asuu siis Tukholmassa, pelkästään matkoihin ja ruokaan menee siis rahat. Mutta jokainen reissuun menee väkisinkin rahaa.
Rahahuolet iskevät jälleen työttömänä. Kyllä mä pärjään, jotenkin. Nämä matkustelut vie viimeisimmät rahat, mutta olen loman tarpeessa ja tarvitsen niiden ihmisten seuraa joita lähden tapaamaan. 

Ainut hyvä asia tässä viikossa on tosiaan se, että Turku odottaa minua. Sitä varjostaa vain tämä minun ahdistus, toivottavasti se helpottaisi heti kun astun torstaiaamuna junaan. Matkat olen ostanut etukäteen, kaikenkaikkiaan rahaa menee  n. 80 e. Eli säästin ainakin sen 40 euroa!

Nyt lepiä ja keittoa ennen rankkaa koitosta. Vaunut odottavat tekijää.

PS. Pahoittelen tätä mälsää päivitystä, olisi pitänyt kai varoittaa etukäteen. :D



1 kommentti:

  1. Jaksuja! ♥ Maiseman vaihdos tekee varmasti ihan hyvää :)

    VastaaPoista