sunnuntai 20. lokakuuta 2013
Heipähei! Täytin 22 vuotta perjantaina 18.10.2013. Vietettiin synttäreitäni pienellä joukolla katsoen Rentun Ruusu- elokuvaa. Miksikö? Aikaisemmin mökkiviikonloppuna tuli vain kavereiden kanssa miettineeksi, ettei kukaan meistä ole kyseistä elokuvaa edes nähnyt. No, se sitten katsotaan kun on minun synttärit! Erittäin mukava ilta kaikinpuolin, kiitos ihmiset!

Ehdottomasti pienin ja söpöin lahjapaketti!! Marjukalta tietysti. 

Ostin itselleni kukkakimpun, syksyn värein.

Mariannelta sain nämä värikkäät tuikut. 

Ja Lauralta sain nämä kukat sekä yllättävimman lahjan ikinä..
Nimittäin Ismo Leikola Show:un kaksi lippua! Ihan huippua!!! Kiitos isosiskot!


Lisäksi sain lahjaksi isoveljeltä Valokuva on IN -kirjan, kavereilta pöllökorvikset ja lahjakortin S-ryhmään.
Muuten viime viikkoni ennen perjantaita olin lapsuuden kodissani, Puurtilassa. Marianne tuli kylään viideksi päivää ja siivosimme leikkimökin, käytimme naapurin koiraa lenkillä ja kävimme myös serkun luona yökylässä. Ja muutenkin vietimme aikaa Puurtilassa.


Lenkkipolun varrelta bongattua, jäisiä jälkiä lehdistä.

En muista, että milloinkaan syntymäpäiväni aikoihin olisi lunta satanut. No, nyt sitten ensilumi tuli! Hyvin haikea fiilis että talvi tulee. Niinkö se aika vain menee eteenpäin eikä asioita saa muutetuksi millään.
Ensi viikoksi sain keikkatöitä neljäksi päivää, videotöiden parissa. Ihan jees! Nyt sunnuntaina on kylläkin ollut pieni jännitys vatsanpohjassa... kun olen vaan tällainen jännittäjätyyppi, ei voi mitään.

Houkuttelisi ostaa uusi puhelin, kauan toivomani Iphone.. mutta olen ollut työtön ja minusta tuntuu niin tyhmältä ostaa itselleen mitään niin kallista, enhän minä sellaista antsaitse! Olen kyllä toivonut Iphonea jo 2-3 vuotta... katsoo nyt joko hankkisin sen ensi viikolla, vai odotanko vielä. Isot hankinnat ovat aina vaikeita.



0 kommenttia:

Lähetä kommentti